wtorek, 14 kwietnia 2015

Maseczka do twarzy - ogórkowa, peel-off by H&M

Witam was, dziś przyszedł czas na mój ulubiony rodzaj maseczki peel-off (szczegółowy opis http://maskowe-love.blogspot.com/2015/02/maseczka-peel-off-co-to-najlepszy.html). Maseczkę ogórkową kupiłam w H&M. Zobaczmy jak się spisze.





Od producenta:

"Dzięki chłodzącemu ekstraktowi z ogórka ta łagodna maseczka typu peel-off usuwa codzienne zanieczyszczenia nadając skórze poczucie odświeżenia. Dzięki wyciągom z passiflory, wiesiołka i kwiatu lotosu doznasz luksusowej pielęgnacji."





Moja opinia:

Maseczka ma konsystencję zielonkawego, rzadkiego żelu. Na twarzy rozprowadza się dość przyjemnie, jest jest dość dużo . Zapach jak dla mnie ma dziwny, troszkę czuć alkohol, troszkę czuć ogórka. Schnie na pewno dłużej niż pisze producent nie 10-15 minut a raczej 25-30 minut. Ściąga się dobrze, tylko że ja po pół godziny musiałam ją już zdjać i w niektóych miejscach nie była jeszcze wyschnięta. Po zdjęciu skóra jest nawilżona i miękka w dotyku, oczyszczona z codziennych pozostałości po makijażu i złuszczonej skóry.

Podsumowanie:

+typ peel-off
+skóra nawiżona
+skóra oczyszczona
+dobrze się zdejmuje
+bez mycia twarzy
+/- dziwny zapach
-długo schnie

Cena: 4,99 za 10ml / H&M
Ocena: 4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię. Zapraszam do obserwacji bloga i udziału w konkursach !!!