wtorek, 10 lutego 2015

Efektima. PEEL-OFF RENEW


EFEKTIMA, PEEL-OFF RENEW, MASECZKA BŁYSKAWICZNA.


Witajcie, dziś kolejna maseczka typu peel-off, obiecuję, że następnym razem wrzucę coś innego. Maseczka mocno mnie rozczarowała ponieważ wywołała u mnie łzawienie oczu, wywołane prawdowpodobnie intensywnym zapachem alkoholu. Rozczarowanie jest, ponieważ owocki na opakowaniu dały mi nadzieję pięknego zapachu.




Od producenta:

Maseczka miała usuwać obumarły naskórek, oczyszczać z zaskórników, wygładzać i odmładzać skórę. Niestety nie ma owego efektu...













Moja opinia:

Maseczka jest dość rzadka. Niestety jej największą wadą jest zapach alkoholu, który podrażnił dość mocno moje oczy. Podczas wysychania maseczki, po prostu łzawiły. Chcąc nałożyć odpowiednią ilość maseczki, wówczas starcza ona na twarz i szyję, nie nałoży się jej na dekold (pojemność 7ml).

Podsumowanie:

-mocny zapach alkoholu
-podrażnione oczy
-na jeden raz
-źle wysycha
-pęka przy ściąganiu
-nie daje żadnego efektu

Ocena: 0/5

Cena: 2,69 / Rossmann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię. Zapraszam do obserwacji bloga i udziału w konkursach !!!