piątek, 27 lutego 2015

Rivial de Loop, Maseczka złuszczająca Peel-Off

Rivial de Loop / Rossmann, Maseczka złuszczająca Peel-Off

Od producenta:

 


Moja opinia:

Jest to mój ulubiony typ maseczki, czyli peel-off (http://maskowe-love.blogspot.com/2015/02/maseczka-peel-off-co-to-najlepszy.html). Maseczkę bardzo łatwo rozprowadza się na skórze, a po otwarciu nie wylewa, gdyż ma dość gęstą konsystencję. Maseczka długo wysycha, ja zdjęłam ją za wcześnie, dlatego też, ciężko było mi ją zdjąć. Po zdjęciu widać efekt oczyszczonej skóry, miękiej w dotyku. Niestety dużym minusem jest mocno alkoholowy zapach. Maseczka jest bardzo wydajna.


Podsumowanie:

+na dwa użycia
+niska cena
+bardzo wydajna
+mój ulubiony typ Peel-Off
+gęsta, rzadkość przy maseczkach typu peel-off
+dobrze ściąga skórę
-długo wysycha
-mocy zapach


Ocena: 4/5
Cena: 1,69 zł / Rossmann




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię. Zapraszam do obserwacji bloga i udziału w konkursach !!!